ارزش مبادله با روستاییها نمیتواند نادیده گرفته شود، به ویژه زمانی که یک ستاپ خوب برای تریدینگ هال ایجاد شده باشد. بنابراین، امروز، ما به صورت مرحله به مرحله توضیح میدهیم که چگونه یک تریدینگ هال (Trading Hall) را در راهنمای مبادله با روستایی های ماینکرفت ایجاد کنید. سالنهای مبادله با روستاییها سازههایی هستند که توسط بازیکنان ساخته میشوند تا مبادله با روستاییها را بهتر کنند و بهترین معاملات و دسترسی کارآمد به روستاییها را تضمین کنند. طراحی و چیدمان آنها میتواند به شدت متفاوت باشد، برخی از آنها حتی سیستمهای مدیریت و جابهجایی روستاییها به صورت خودکار از طریق شبکههای ریلی را شامل میشوند. اما برای رسیدن به هدف اصلی خود، نیازی به پیچیدگی زیاد ندارند. در ادامه، مراحل گام به گام ساخت یکی از انواع محبوب تریدینگ هال را ارائه کردهایم که در عرض چند دقیقه تکمیل و قابل اجرا است. فهرست کامل موارد مورد نیاز برای این پروژه به عنوان بخش اول درج شده است و در پایان، هر نوع تاجر روستایی، به جز تاجر سرگردان، با ارزانترین قیمت ممکن در دسترس خواهد بود.
- گام اول: آیتم های موردنیاز برای ساخت تریدینگ هال
- گام دوم: بنیاد
- گام سوم: لایه ساختار یک
- گام چهارم: لایه ساختار دو
- گام پنجم: لایه ساختار سه
- گام ششم: ستاپ داخلی
- گام هفتم: ستاپ داخلی دو
- گام هشتم: آماده شدن برای ورود روستاییان
- گام نهم: یافتن روستاییان
- گام دهم: نقل مکان روستاییان به داخل
- گام یازدهم: حبس کردن روستاییان در محل
- گام دوازدهم: معاملات مجدد
- گام سیزدهم: دستکاری قیمت ها قسمت اول
- گام چهاردهم و آخر: دستکاری قیمت ها قسمت دوم
گام اول: آیتم های موردنیاز برای ساخت تریدینگ هال
- Planks x 158
- Lever x13
- Trapdoor x13
- Piston x13
- Redstone x13
- Dirt x14
- Minecart x13
- Rails x64
- Splash Potion of Weakness x13
- Golden Apple x13
- Name Tag OR Set of Armor (Any Kind)
- Blast Furnace
- Smoker
- Cartography Table
- Brewing Stand
- Composter
- Barrel
- Fletching Table
- Cauldron
- Lectern
- Stonecutter
- Loom
- Smithing Table
- Grindstone
بالا، فهرست کامل همه بلوکها و موارد لازم برای ساخت یک تریدینگ هال که شامل هر نوع حرفه روستایی است، قرار دارد. با این حال، سیزده روستایی فقط چیزی است که ما برای این راهنما انتخاب کردیم. اگر مایل بودید، میتوانید آن را کمتر یا بیشتر درنظر بگیرید، زیرا طراحی به راحتی قابل افزایش و یا کاهش میباشد. هنگامی که همه چیز آماده شد، به مرحله دوم بروید.
گام دوم: بنیاد
ساخت تریدینگ هال با پایهگذاری آغاز میشود. ابتدا 13 خط حفر کنید که سه بلوک ارتفاع، یک بلوک عرض، یک بلوک عمق و یک بلوک فاصله از یکدیگر دارند. پس از انجام این کار، با حفر ردیف بالا، همه خطوط را به هم وصل کنید. نتیجه باید یک خط 25 بلوکعرضی با 13 خط دو بلوکی که از پایین امتداد دارد، باشد، مانند تصویر بالا. همچنین لازم به ذکر است که سنگفرش استفاده شده فقط برای آسانتر دیدن پایه است و به عنوان بخشی از این مرحله یا برای تریدینگ هال نیازی به آن نیست.
گام سوم: لایه ساختار یک
حالا به سراغ ساختار اصلی بروید. با ایجاد یک طرح از الوارها در اطراف قسمت بالایی، کنارهها و داخل پایهای که قبلا حفر کردهاید، شروع کنید. با این حال، توجه داشته باشید که قسمت پایینی ساختار را طرحریزی نکنید، زیرا این قسمت، جبهه فروشگاه تریدینگ هال خواهد بود.
گام چهارم: لایه ساختار دو
لایه دوم تقریبا مشابه لایه اول خواهد بود، اما خط 25 بلوکی که در مرحله دوم حفر شده بود، اکنون با الوار پوشیده میشود. اگر همه چیز درست باشد، دیوارهای جلو باید دو بلوک ارتفاع داشته باشند و یک تونل بسته دو بلوکی قابل پیادهروی در داخل آن پنهان شود.
گام پنجم: لایه ساختار سه
در نهایت، قسمت بالای سیزده فضای بسته را با الوار پوشانده و سقفی برای تریدینگ هال ایجاد کنید.
گام ششم: ستاپ داخلی
با تکمیل ساختار، اکنون زمان تنظیم داخلی است. ابتدا پایه را یک بلوک عمیقتر حفر کنید، درست در زیر جایی که فضای بسته به تونل پوشیده میرسد و یک پیستون را که به سمت بالا قرار دارد، قرار دهید. سپس یک قطعه رد استون را در لبه آنچه در نهایت جلوی فروشگاه تالار مبادله خواهد بود، قرار دهید. در آخر، یک اهرم را درست در جلوی ورودی فروشگاه قرار دهید. نتیجه نهایی باید دقیقا مانند تصویر بالای ما باشد. پس از تأیید، این مرحله را برای همه سیزده فضای بسته تکرار کنید.
گام هفتم: ستاپ داخلی دو
با داشتن 13 در تلهای در دست، وارد تریدینگ هال شوید و هر اهرم را فعال کنید تا از کارکرد پیستونها اطمینان حاصل کنید. پس از انجام این کار، یک در تلهای باز شده را به پشت هر پیستون فعال اضافه کنید و سپس بار دیگر اهرمها را غیرفعال کنید.
گام هشتم: آماده شدن برای ورود روستاییان
آخرین مرحله قبل از آوردن روستاییها این است که به طور موقت یک بلوک خاکی را مستقیما بالای هر در تلهای در همه سیزده فضای جلوی فروشگاه تریدینگ هال قرار دهید. این کار موفقیت مرحله بعدی را تضمین میکند و از فرار روستاییها به تونل پشتی جلوگیری میکند.
گام نهم: یافتن روستاییان
برای تکمیل تریدینگ هال، در نهایت سیزده روستایی بیکار مورد نیاز خواهد بود. روستاییهای بیکار را میتوان از طریق یک تولیدکننده روستایی یا با جابجایی روستاییها از دهکدههای نزدیک به دست آورد.
گام دهم: نقل مکان روستاییان به داخل
با استفاده از یک معدنکار، هر روستایی را به طور کامل به داخل هل دهید تا معدنکار مستقیما بر روی پیستون غیرفعال قرار گیرد. اکنون پیستونها را فعال کنید. اگر همه چیز به درستی انجام شده باشد، روستاییها و معدنکارها باید به هوا بلند شوند.
گام یازدهم: حبس کردن روستاییان در محل
برای قفل کردن هر روستایی در داخل، یک بلوک شغلی در ورودی قرار دهید. بلوک شغلی حرفه روستایی را تعیین میکند، بنابراین اگر یک تریدینگ هال با دقیقا سیزده روستایی ایجاد میکنید که هر کدام یک حرفه متفاوت دارند، حتما فقط یکی از آنها را برای هرکدام استفاده کنید. پس از انجام موفقیتآمیز این کار، معدنکار را حذف کنید و روستایی به دنبال بلوک شغلی که برای قفل کردن آن استفاده شده بود، میرود و حرفه خود را به دست میآورد. این مرحله را تکرار کنید تا همه سیزده فضا قفل شوند.
گام دوازدهم: معاملات مجدد
پس از اینکه هر روستایی حرفه خود را به دست آورد، معاملات آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مطابق میل شما هستند. اگر چنین نیست، به سادگی یک بلوک خاکی را بالای بلوک شغلی قرار دهید تا از فرار جلوگیری کنید و سپس بلوک شغلی را حذف کنید. این کار حرفه روستایی را حذف میکند و به شما اجازه میدهد بلوک شغلی را دوباره قرار دهید تا مجموعه جدیدی از معاملات تولید شود. این فرآیند را تکرار کنید تا همه معاملات مورد نظر یافت شوند. در نهایت، با انجام حداقل یک معامله با روستایی، معاملات میتوانند دائمی شوند. این کار از از دست دادن حرفه و معاملات روستایی جلوگیری میکند، حتی اگر بلوک شغلی در آینده شکسته شود.
گام سیزدهم: دستکاری قیمت ها قسمت اول
قبل از ادامه دادن این مرحله، ورودیهای جانبی به تونل داخل تریدینگ هال ایجاد کنید و تمام خاکی را که قبلا قرار داده شده بود، پاک کنید. پس از انجام این کار، کمی زره غیرمهم یا یک برچسب نام بردارید و منتظر شب شدن بمانید. با رسیدن شب، بیرون رفته و یک زامبی پیدا کنید و به آن یک نام یا زره بدهید. این کار از ناپدید شدن موجود جلوگیری میکند. حالا زامبی را به پشت تریدینگ هال ببرید و سپس دیوارها را مهر و موم کنید تا آن را در داخل قفل کنید.
گام چهاردهم و آخر: دستکاری قیمت ها قسمت دوم
با در دست داشتن سیزده معجون ضعیفکننده و سیزده سیب طلایی، هر روستایی را با استفاده از اهرمها پایین بیاورید. زامبی داخل به روستاییها از طریق در تلهای حمله میکند و آنها را به روستایی های زامبی تبدیل میکند. توجه مهم: اطمینان حاصل کنید که بازی در سطح دشواری سخت قرار دارد. روستاییها تنها در سطح دشواری معمولی 50 درصد احتمال تبدیل شدن به دهکده زامبی دارند، در حالی که در سطح دشواری سخت این احتمال 100 درصد است. هنگامی که یک روستایی به روستایی زامبی تبدیل شد، آن را دوباره بالا ببرید و معجون ضعیفکننده را به آن بپاشید و سپس یک سیب طلایی به آن بدهید. آنها در چند دقیقه به یک روستایی تبدیل میشوند، حالا با تخفیفهای دائمی به دلیل نجات آنها. این فرآیند را میتوان تکرار کرد تا قیمتها به حداقل یک زمرد کاهش یابد. با این کار، تریدینگ هال شما اکنون آماده است!